دومین پیروزی شهرداری گرگان در بسکتبال غرب آسیا سید حسین حسینی: هواداران بیایند تا صدر را پس بگیریم ملی‌پوش مشهدی فوتسال بانوان: مسابقات آسیا غیرقابل پیش‌بینی است فتح‌الله‌زاده: بعضی داوران روی علایق رنگی سوت می‌زنند نورمحمدی: بعضی تیم‌ها گل می‌زنند، بعضی تیم‌ها حرف می‌زنند جباری: امیدوارم استقلال قهرمان شود| همه پیشکسوتان پشت استقلال هستند جلالی: برای تیم امید سراغ گزینه‌های باتجربه می‌رویم نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و شمس آذر قزوین + قیمت و لینک خرید هم‌بازی طارمی در راه بارسلونا هشتمین طلا به نام امام رضا(ع) | انگیزه بالای والیبالیست‌ها برای طلای پارالمپیک جدیدترین اتهام مدیران سابق مس رفسنجان؛ ۴۰۰ سکه طلا و مقادیری دلار و یورو برای رشوه! حساب‌رسی عملکرد ۴۲۳ میلیاردتومانی فدراسیون کشتی پورموسوی: ۱۸۰ دقیقه باید بجنگیم تا در لیگ بمانیم مجیدی فصل بعد جای نکونام را می‌گیرد؟ پرسپولیس چطور متحول شد؟ امیری موثرتر از بیرانوند و عالیشاه مهاجم استقلال چشم اوسمار را گرفت عملکرد نکونام زیر ذره‌بین شهریاری نتیجه و ویدیو بازی والیبال ایران و کوبا(۶ خرداد ۱۴۰۳)| شکست پشت شکست
سرخط خبرها

اکبری: حضور خارجی‌ها فعلا در حد حرف است| شفیعی و سال افزون به ما اضافه شدند

  • کد خبر: ۱۰۴۶۹۴
  • ۲۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۰
اکبری: حضور خارجی‌ها فعلا در حد حرف است| شفیعی و سال افزون به ما اضافه شدند
تیم والیبال پیکان برای حضور در جام باشگاه های آسیا آماده می شود.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، سرمربی تیم والیبال پیکان در مورد خبر‌های پر آب و تاب این روز‌های رسانه‌ها، در پیوستن ستاره‌های بزرگ خارجی به این تیم می‌گوید:راستش ما بدمان نمی‌آید که یکی دو بازیکن خارجی سرشناس و با کیفیت را در جام باشگاه‌های آسیا در اختیار بگیریم، ولی مشکل اینجاست که همه آن‌ها به نوعی درگیر مراحل پایانی لیگ‌های اروپایی اند اگر این اتقاق بیفتد عالی خواهد بود و فعلا که همه چیز در حد حرف است.
پیمان اکبری در پاسخ به این سوال که چرا در داخل به دنبال تامین بازیکن نیستید، گفت:در حال حاضر علی شفیعی و فرهاد سال افزون به ما اضافه شدند و بازیکنان خوب دیگر اکثرا درگیر اردو‌های ملی اند و ما نیز به دنبال هر بازیکنی نیستیم!
وی در خاتمه گفت: طبیعی است با همان ترکیب لیگ برتر باشگاه‌های ایران خیلی نمی‌شود، چشم به موفقیت در جام باشگاه‌های آسیا، آن هم با حضور تیم‌های پرقدرتی، چون الریان، سانتوری و شهداب داشت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->